Kwiecień plecień

Chłodny dzień. Nie chciałem jechać daleko i zacząłem kręcić się po okolicy, ale słońce zaczęło zerkać zza chmur, więc dodatkowo przejechałem się do centrum i z powrotem. Napęd po wymianie kasety znów przyjemnie mruczy. Tylko zagapiłem się i kupiłem 11-32T zamiast 11-34T. W tym roku na pewno nie będzie Norwegii. Odnoszę wrażenie, że jest coraz więcej alkoholików w tym mieście, bo kiedyś nie było tyle szkła na drogach.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe

19:50 niedziela, 28 kwietnia 2024
Szkoda że ten plecień nie był odwrotny, czyli początek miesiaca chłodny a potem ciepło. Szlag mi trafił połowę roślin na ogrodzie..
20:54 piątek, 26 kwietnia 2024
Ostatnio czytałem jakiś artykuł, że statystycznie społeczeństwo się wzbogaca przez rosnące płace, więc może przez to alkoholowy problem wraca.
Fotorelacja świetna!
23:37 poniedziałek, 22 kwietnia 2024
A ten Shrek jest niepodpisany, więc chyba ma konkurencję na dzielni :)
00:42 poniedziałek, 22 kwietnia 2024
Alkoholików wszędzie jest więcej, ale przynajmniej w Poznaniu mamy też KaWu-się :)