Szosa pod wiśnią

Wyciągnąłem kolarzówkę, ubrałem się lżej i pojechałem na miasto. Jak przyjemnie się jeździ na szybkim rowerze. Odwiedziłem osiedle porośnięte kwitnącymi wiśniami, potem przejechałem się na Cytadelę i po Wartostradzie wróciłem do domu.
Powoli serwisuję mojego wyprawowego gravela. Prawdopodobnie będę musiał wymienić piastę, bo już coś strzela. Wymieniona raptem pół roku temu. Próbowałem to ustrojstwo rozkręcić, ale utknąłem na łożyskach maszynowych. Oglądałem poradniki z wymiany łożysk, ale co producent, to inny sposób montażu. Serwisy mają wolne terminy na przełomie kwietnia i maja, więc najwyżej w końcu zbuduję własny warsztat, który marzył mi się od wielu lat.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zdraz

20:54 środa, 27 marca 2024
Trollking, a jak chcesz kupić nowy hak, to już nawet w internecie nie da się tego znaleźć. Mogliby przyjąć jakiś standard, bo to jest chore.
Kolzwer205, mam do serwisowania 3 rowery, każdy z innej parafii, więc mam na czym praktykować :)
23:57 wtorek, 26 marca 2024
Własny warsztat to niezależność od serwisów, jedynie trochę czasu trzeba na niego poświęcać, choćby na początku szperając w sieci jak coś powinno się zrobić. Później, jak ma się do tego techniczne oko wszystko już leci intuicyjnie ;)
23:55 wtorek, 26 marca 2024
Dawaj znać jak otworzysz, liczę na zniżkę :)
Mamy takie czasy, że nawet kupienie hamulca do szosy jest ryzykowne, bo kilka milimetrów robi różnicę. Chwała szatanowi za darmowe zwroty :)