Kwitną

Od początku tygodnia obserwowałem rozwijające się pąki kwiatów. Dzisiaj, choć późno, to wyskoczyłem z aparatem, żeby je sfotografować. Okazało się, że sporo z nich rozkwitło i pojawiło się wiele kolejnych. Zapachy kwiatów roznosiły się między uliczkami Poznania. Niestety prognoza na weekend zapowiada ujemną temperaturę, więc nie wiem, jak długo te widoki będą cieszyć.
Kupiłem narzędzia do ściągania kasety i odkryłem, że pękły dwie szprychy. Wymieniłem je, wyczyściłem zabrudzenia, ale martwi mnie chrupanie w łożyskach. Do tego stukanie w korbie nęka mnie od paru tygodni. Pewnie czekają mnie kolejne wydatki.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jiree

23:13 sobota, 16 marca 2024
Niestety, jakby producent produkował dobry sprzęt, to klient nie wracałby tak często, żeby wydać więcej pieniędzy. Jesteśmy tylko trybikami w machinie konsumpcjonizmu.
18:20 sobota, 16 marca 2024
Zgadzam się zarówno z Andrzejem, jak i Hubertem, I częsci są coraz gorsze i coraz krócej to działa. Niby sprzęt coraz lepszy, ale mam wrażenie że kiedyś budżetowe zakupy robiło sie raz i nie trzeba było w sezonie czegoś jeszcze dokupywac. Świetne wiosenne kadry.
17:27 sobota, 16 marca 2024
Trollking, nie winiłbym graveli, a chińską markę :P
Kolzwer205, też prawda, ale raptem rok temu wymieniłem korbę z suportem, a pół roku temu tylne koło, więc trochę za szybko to się rozpada.
Kwitną, więc lepszych i gorszych zdjęć kwiatów w najbliższym czasie będzie spora liczba :)
04:16 sobota, 16 marca 2024
W sumie już niemało kilometrów ma przejechane ten Fuji, więc tak to bywa przy jakości obecnych komponentów...
Świetne zdjęcia!
23:38 piątek, 15 marca 2024
Ale kolorowo! :)
Eh te gravele... Im więcej o nich czytam, tym bardziej nie lubię :)