Nieostry Poznań

Było chłodniej niż wczoraj, ale przynajmniej sucho. Ruszyłem nad Wartę, by zobaczyć prawobrzeżny przebieg Wartostrady. Było nieco więcej wody niż w weekend i dużo więcej niż przed dwoma laty. Pokręciłem się chwilę po mieście. Chciałem naostrzyć łyżwy, ale dowiedziałem się, że we wtorki jest nieczynne. W drodze powrotnej zajechałem na Ligawę i przeraziłem się, bo było więcej ludzi niż w jakikolwiek weekend. Wróciłem tam godzinę później i zaskakująco była tylko garstka łyżwiarzy.

Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oryna

23:34 piątek, 16 lutego 2024
Byle niespiesznie. Chociaż jest jakieś urozmaicenie w krajobrazie miejskim :)
01:59 piątek, 16 lutego 2024
W moich rejonach poziom wody w pobliżu Warty opada, odwołali alarmy powodziowe, więc może za jakiś czas w Poznaniu też tak będzie :)
16:17 środa, 14 lutego 2024
Można oponki wyczyścić z zimowego błota :P
01:21 środa, 14 lutego 2024
Na łyżwach się nie znam, ale Wartostradę znów poznałem. Płynnie :)