Śnieżnie

Wczoraj spadł śnieg z deszczem, w nocy jeszcze trochę sypnęło. Na drogach był lód, więc pojechałem tylko na krótką wycieczkę po okolicy. Po powrocie pojechałem na łyżwy i zaskoczył mnie brak śniegu w centrum, więc wygląda na to, że zasypało tylko południe Poznania.
Prześladuje mnie jakiś pech. Musiałem wymienić baterię w liczniku ( Sigma BC 14.0), ale ma taką niestandardową (CR2450), że znalazłem ją dopiero w internecie. Od kilku dni mechanizm manetki przedniej przerzutki nie zawsze łapie podczas zrzucania biegu. Do tego przez dzisiejszy mróz zamarzły mi linki: tylnego hamulca (miałem ten sam problem rok temu zanim wymieniłem linki i pancerze) i przedniej przerzutki. Odechciewa się jeździć.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciest

00:43 wtorek, 28 listopada 2023
Sigmy są drogie, więc ich nie gubię. Raz spadła mi w Norwegii podczas szukania miejsca na obóz, ale zawziąłem się i ją odnalazłem. Niestety Sigmy lubią spadać, więc przyciski jednej przestały się wciskać. Obecna Sigma też mi spadła, ale przyciski – choć przestały przyjemnie klikać – to jeszcze działają. Najgorsze, że nikt nie produkuje do tych ustrojstw żadnych etui.
Czyli wymyślam, byle nie jeździć :P
Ja za późno wyszedłem, przez co nie znalazłem żadnego ciekawego kadru na Dębinie.
23:50 niedziela, 26 listopada 2023
Panie Kolego, ja w tym roku zgubiłem chyba trzy Sigmy, w rowerze MTB szwankuje mi tylna przerzutka od dwóch miesięcy, a i tak jakoś się chce jeździć :)
Fotki klimatyczne, żałuję, że dziś o Szachty nie zahaczyłem.