Katatetsu Roman Kaidō

Dzień zapowiadał się słonecznie, z niewielkim zachmurzeniem. Na początek wróciłem po śladzie z wczoraj do miejsca, gdzie zaczynała się moja droga. Poranny ruch był bardziej znośny. Szlak zaczął się gdzieś koło mojego noclegu. Potem biegł po dawnej linii kolejowej, która operowała w latach 1919–1991. Szlak rowerowy otwarto w 2003 i dało się to odczuć, choć niektóre odcinki były całkiem wygodne.
Pokonałem ponad 30 km po dawnej linii, aż dotarłem do stacji z zachowanymi torami i wolnostojącymi obiektami muzealnymi. Tam kończył się wygodny szlak. Przespacerowałem się chwilę wokół i wróciłem do szlaku, który biegł dalej, aż do miasta Tsuyama. Nie był to dystans na dzisiaj, więc dotarłem do hotelu z gorącym źródłem. Mogłem wymoczyć się w gorącej wodzie w blasku gwiazd, bo mieli także łaźnię zewnętrzną.
Kategoria Japonia / Okayama, kraje / Japonia, po dawnej linii kolejowej, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciep

14:54 niedziela, 18 czerwca 2023
Ale to zapora jest, jeśli chodzi o zdjęcie 19 :D
Dawno nie byłem w Luboniu. Gdzie tam jest słupkoza? :P
23:22 sobota, 17 czerwca 2023
Hehe, nie wiem co gorsze, te mikrusy czy koreańskie giganty. Jedno i drugie paskudne :)
Kolejowe i zielone ujęcia mega.
A te słupki rozwaliły mi mózg, mimo że mieszkam niedaleko Lubonia :)