Ostatnia prefektura

Lało, gdy wstałem. Nie miałem ochoty ruszać, więc leniwie zacząłem dzień. I tak nie miałem daleko do kolejnego miasteczka. Gdy w końcu byłem gotowy, deszcz ustał.
Mając dużo czasu, wybrałem najbardziej pokręconą drogę. Były podjazdy, widoki, makaki, koty, kwitnące wiśnie, krótki deszcz. Potem wróciłem na drogę krajową i dalej jechałem głównie po niej. Wbiłem kolejną pieczątkę na stacji drogowej, na kolejnej stacji nie mieli żadnych pieczątek, ale nawet ich nie znalazłem w książce na pieczątki, więc najwidoczniej są stacje niezrzeszone.
Podczas moich poprzednich podróży do Japonii odwiedziłem 46 prefektur. Pozostała ostatnia – Kōchi. Dzisiaj w końcu mapa odwiedzonych prefektur stała się kompletna.
Dotarłem do mojego miasteczka, gdzie kończyła się linia kolejowa. Stacja była dziwnie nieczynna, ale znalazłem w poczekalni pieczątki. Ta wyspa to raj dla kolekcjonerów (pielgrzymi w świątyniach też zbierają pieczątki).
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Tokushima, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą, Japonia / Kōchi

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azega

18:20 czwartek, 13 kwietnia 2023
Marecki, parę przydatnych słów znam, żeby nie używać tłumacza, który i tak zwykle słabo działa :P
Trollking, klimacik jest, zwłaszcza gdy nie ma upału :)
23:05 środa, 12 kwietnia 2023
Nie ma Maka, za to można dojrzeć makaka - ponownie napiszę, że mi się tam podoba :)
Drogal genialnie wymyślony.
Zdjęcia super.
21:26 środa, 12 kwietnia 2023
tak z ciekawości, szprechasz troche po japońsku ?
jak zwykle świetna fotorelacja.