Posolony Poznań

Dzisiaj założyłem cieplejsze rękawice, to i komfort termalny był wyższy niż wczoraj. W sumie odwilż też mogła pomóc. Przejechałem się krótko po mieście. Ścieżki były odśnieżone i posypane solą, więc dzisiaj zamiast śniegu pod błotnikami to miałem chrupiący łańcuch.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nymok

01:34 piątek, 20 stycznia 2023
Marecki, zobaczymy, bo weekend nie zapowiada się kolorowy.
Robię zdjęcia Ostrowa Tumskiego tak często, że już nawet przestałem zwracać uwagę na detale :P
Trollking, no patrz, taka Pilawa ma 4,5 tys. mieszkańców, a na stacji kolejowej jest czynne okienko. Z kolei Chełm z liczbą ponad 60 tys. mieszkańców nie ma już ani jednej kasy.
22:58 wtorek, 17 stycznia 2023
A, no i kultowa stacja Poznań Dębiec. Ostatnio z ciekawości sprawdziłem - niestety kasy już pozamykane na amen :(
22:56 wtorek, 17 stycznia 2023
Tak, fota z mostu mega :)
Białe gówno ma wrócić, już jutro :(
09:40 wtorek, 17 stycznia 2023
Zaskakująco szybko się w tym roku przywitaliśmy z zimą, ale może za to szybciej będzie wiosna :)
Podoba mi się fotka z mostu na Warcie z widokiem na nocny Poznań i katedrę.