Opóźniony Rzeszów

Na przedostatniej stacji kierownik zaanonsował, że z powodu śmiertelnego wypadku pociąg zostanie opóźniony o 180 minut. Nie miałem ochoty tyle czekać, a do Rzeszowa, dzisiejszego celu, nie miałem daleko. Tak samo pomyśleli inni rowerzyści.
Poznałem Marka, który w Rzeszowie miał przesiadkę na Lublin. Chciał się do mnie przyłączyć. Zaplanowaliśmy boczne drogi. Niestety z porannej przyjemności pozostały tylko wspomnienia. Chmury przerzedziły się i słońce zaczęło przypiekać. Może klimatyzowany pociąg nie był taki zły?
Marek dopiero wrócił ze szlaku Velo Dunajec i nie pałał chęcią do podjazdów, a tych pojawiło się trochę. Na jednym z nich było widać lasy na północy. Jazda tamtędy wydłużyłaby dystans, ale dałaby cień i mało górek. No, szkoda. Tymczasem zmieniliśmy plany i pojechaliśmy do krajówki. Nie była zła. Chyba zrobiło się na niej szerzej. Pożegnaliśmy się na rzeszowskim dworcu, a ja pojechałem pod miasto do hotelu, bo w prognozie była burza i jakoś nie pałałem chęcią do jazdy w czasie opadu.

Kategoria dojazd pociągiem, kraje / Polska, Polska / podkarpackie, wyprawy / Drewniane cerkwie 2022, z sakwami, ze znajomymi, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wpree

00:12 poniedziałek, 14 listopada 2022
Nie śledzę wiadomości z Poznania. Co jest z nimi nie tak?
00:08 poniedziałek, 14 listopada 2022
Tak jak napisałem, choć nie wprost... Poznań w PL jedynym słusznym wyborem :)
Tylko trzeba dać po łapie sekcie, która uznaje się za jedyną reprezentację rowerzystów w tym mieście. Ma wiele zasług, ale robi się powoli rowerowym PiS-em.
00:01 poniedziałek, 14 listopada 2022
Byłem niedawno we Wrocławiu i nie nazwałbym tamtejszych śmieszek za bezpieczne. Źle mi się jeździło. Co do Warszawy, to też niedawno w niej byłem i jest zbyt tłoczna. Korki na drogach dla rowerów będą niebawem doganiać Kopenhagę :P
23:57 niedziela, 13 listopada 2022
I tu trafiłeś w punkt (rowerowy) - wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Tylko prawie nikt nie myśli o tym, że tam, gdzie nas nie ma, nie ma również... stanadardów rowerowych :)
W PL masz do wyboru Poznań, Warszawę i Wrocław, choć to ostatnie miasto idzie od jakiegoś czasu na tandetną łatwiznę, Poznań za bardzo zaufał jednemu stowarzyszeniu, które staje się sektą, a Wawa jest za duża, żeby uznać ją za przyjazną.
Przynajmniej wiesz, gdzie się nie przeprowadzać :)
21:24 niedziela, 13 listopada 2022
Ja się czasem zastanawiam, czy ten Poznań nie jest taki zły, bo tutaj chociaż są jakieś standardy, których drogowcy muszą się trzymać podczas budowy dróg dla rowerów :P
20:37 niedziela, 13 listopada 2022
Każdy orze, jak może (lub jak chce orać) Ważne, że orzą ;)
20:13 niedziela, 13 listopada 2022
Gdyby jeszcze ten Rzeszów stawiał na jakość, a nie na ilość ;)
20:09 niedziela, 13 listopada 2022
Przemyśl jest ładny, a Rzeszów jest nowoczesny :) Stolica Podkarpacia przez większość swojej historii była niewyróżniającym się miasteczkiem z kompleksem Lublina, co widać m.in. po niewielkim rynku z niską zabudową. Teraz to taka "mała Warszawa" z zaciągniętym, olbrzymim kredytem inwestycyjnym na rozwój, ale też i finansową kroplówką od rządu, a także jedno z niewielu miast w Polsce, które nie będą się w przyszłości wyludniać. Całe Podkarpacie ściąga tu za edukacją i pracą, jeśli tylko ludzie nie wyjechali do większych miast. Osobiście doceniam rozbudowaną sieć ścieżek w mieście, bo w innych miastach powiatowych...takiej sieci po prostu nie ma :|
21:24 czwartek, 10 listopada 2022
Przemyśl jest ładny. Nie to, co Rzeszów :P
14:40 czwartek, 10 listopada 2022
Poza tym że byłem dwukrotnie w Przemyślu nie znam tych terenów zbyt dobrze.. Miło popatrzeć..
23:05 środa, 9 listopada 2022
Asfalt xD Tak nierównych dróg nie widziałem chyba nigdzie w Polsce :)
22:59 środa, 9 listopada 2022
Nienawidzę kolejowych samobójców... Jest przecież tyle innych, mniej upierdliwych dla reszty świata, opcji odebrania sobie życia :)

O, w Rzeszowie asfalt na śmieszkach. Fajno.