Parno

Ale dzisiaj parno. Jak w Japonii, tylko temperatura kilkanaście stopni niższa. Pora się ewakuować, póki nie ma upałów. Miałem mało czasu, więc pojechałem na krótką przejażdżkę po mieście. Wilgoć było widać w powietrzu.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa suree

21:31 czwartek, 7 lipca 2022
Nie no, nie ma niczego gorszego niż te bloki.

No dobra, kolejny Zamek Gargamela, czyli Przemysła :)
14:53 czwartek, 7 lipca 2022
Kolzwer205, nie wiedziałem. W Japonii lato jest bardzo parne, a mimo to wiele osób chodzi w maskach ze względu na alergię.
Trollking, pierwszy raz kokoszkę widziałem właśnie w tym roku na Sołaczu :P
Jesteś tego pewien? Nasza patodeweloperka pewnie wymyśliłaby coś gorszego :D
21:23 środa, 25 maja 2022
O, Sołacz :) Lubię Sołacz za całokształt, ale przede wszystkim za kokoszki :)

Mało którym budynkom życzę źle, ale tym Alfy ze Świętego Marcina owszem. Niech ktoś je w końcu wyburzy i w tym miejscu postawi coś ładnego, bo straszy toto i straszy.
22:37 wtorek, 24 maja 2022
Faktycznie parno i bardzo wilgotno. Alergicy się jednak cieszą, bo jak ma się jakieś alergie na pyłki taki dzień daje ulgę :))