Wiosenny objazd Poznania

Pogoda popsuła się. Wczoraj burza piaskowa była tak silna, że podczas spaceru żałowałem braku gogli. Dzisiaj wyskoczyłem na chwilę przed deszczem, żeby sfotografować kolejną porcję miejsc i kwiatów, które dostrzegłem w ostatnim czasie.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciuw

21:41 niedziela, 10 kwietnia 2022
Byłoby fajnie zrobić sobie bazę w Poznaniu na kilka dni i na spokojnie objechać najlepsze miejscówki :)
Ostatnio, co zajrzę na Jeżyce, to coś ciekawego odnajduję :)
20:56 niedziela, 10 kwietnia 2022
Szybki rekonesans po centrum i okolicach w jeden dzień byłby ok, ale duch miasta aktualnie jest dalej. Co prawda hipsterski, ale zawsze :)

Fajnie ujęte miasto, szczególnie Jeżyce.
19:18 niedziela, 10 kwietnia 2022
Poznań w jeden dzień nawet na rowerze byłoby trudno zwiedzić, ale jakieś najważniejsze miejsca jak najbardziej :)
18:53 niedziela, 10 kwietnia 2022
Przyznam że nigdy nie byłem w Poznaniu, tak by go zwiedzić. Może to nie najgorszy pomysł w jakiś sobotni dzień..