Przedwiosenne Szachty

Po zamknięciu lodowisk przesiadłem się na rolki. Jeżdżę po Szachtach, a tym samym dostrzegam zmiany. Wyskoczyłem na chwilę z aparatem, żeby sfotografować to, co rzuciło mi się ostatnio w oczy. Niestety słońce chowało się za chmurami i nie uchwyciłem zdjęć takich, jakie chciałem.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie

18:59 niedziela, 10 kwietnia 2022
Uwielbiam robić zdjęcia na długiej ogniskowej, ale od dawna czuję, że 200 mm to za mało :)
18:41 niedziela, 10 kwietnia 2022
Zdjęcia tradycyjnie na wysokim poziomie. Po0sobają mi się kadry na dłuższej ogniskowej..
21:46 piątek, 8 kwietnia 2022

W takich momentach człowiek tęskni za latami 90-tymi...
21:44 piątek, 8 kwietnia 2022
Ta ścieżka, która prowadzi pod Dino też powoli jest przejmowana przez deweloperów. Miałem ładny skrót do marketu wzdłuż Szacht, a zastawili go długim ogrodzeniem.
21:40 piątek, 8 kwietnia 2022
Piękny zachód, jak i ogólnie foty.

Pamiętam jeszcze dzikie Szachty. Były genialne bez tego cholernego asfaltu. Wieża była dobrym pomysłem, ale już asfaltoza - najgorszym. Wiem, jeśli jesteś rolkarzem, to masz zapewne zdanie przeciwne :)