Miało być po Poznaniu

To ostatni weekend otwartych lodowisk, więc pewnie znów będę częściej jeździł rowerem. O ile nie wciągnie mnie coś nowego. Na dzisiaj miałem zaplanowanych do odwiedzenia kilka punktów. Przez Rataje dostałem się na Maltę, potem wzdłuż Cybiny i… przegapiłem przystanek. Nawet na niego spojrzałem, ale byłem przekonany, że to jeszcze nie mój cel i aż wyjechałem poza Poznań. Cóż, będzie powód do powrotu w tamte strony.
Kolejnym przystankiem był wiadukt kolejowy. Namiastka tego, co w Japonii jest standardem. No ale tam nieprzewidywalna natura wymaga ekstremalnych rozwiązań. Chwilę się pokręciłem, szukając jakiegoś kadru i pojechałem do centrum, potem na Jeżyce i do domu, trafiając na miejską rabatę krokusów.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal

21:50 piątek, 8 kwietnia 2022
Dzięki, z grubsza już wiem, gdzie to jest :)

Rataje mają potencjał, wystarczy tylko... zlikwidować blokowiska. Reszta może zostać :)

Ja lubię Poznań, nie rozumiem niechęci, ale wiem, że tak może być. Mam to samo z Wrocławiem - miałem okazję mieszkać tam praktycznie za darmo, ale jak pomyślałem o tym mieście to zrobiłem wszystko, żeby do tego nie doszło :)
23:07 czwartek, 7 kwietnia 2022
Marecki, z estakad kolejowych to bardziej kojarzę tę z Wrocławia :)
Trollking, kiedyś zrobię możliwość otwarcia mapki ze zdjęciem. Teraz pozostaje mi tłumaczyć położenie. To wiadukt kolei obwodowej za Wilczym Młynem :)
Chyba pałasz niechęcią do Rataj tak samo, jak ja do Poznania :P
21:09 czwartek, 7 kwietnia 2022
Wstyd przyznać, ale nie wiem z jakiego miejsca zrobiłeś "tytułowe", świetne ujęcie. Unikam Ratajów jak tylko mogę, bo to dla mnie najbardziej paskudna dzielnica Poznania :)
09:22 czwartek, 7 kwietnia 2022
Ale zajebista estakada kolejowa. W Gorzowie też jest fajna i tylko w nim właśnie jedyną kojarzyłem. Świetne zdjęcia, jak zwykle zresztą :)