Nocny Poznań

Chciałem na łyżwy, ale dzisiaj w grafiku lodowiska nie było ślizgawki, więc pojechałem na nocny objazd miasta. Drogi były miejscami mokre, ale nie chlapało, więc pojechałem do centrum, objechać Wartostradę. Jak podejrzewałem, rzeka zaczęła wylewać. Na razie zalało tylko połowę drogi na niewielkim odcinku, ale jeszcze kilka centymetrów i biegacze będą musieli znaleźć nową trasę. Zacząłem rozważać, by pojechać na Rynek, ale zrezygnowałem z tego i jadąc po nieco większym łuku, wróciłem do domu.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso

21:38 środa, 9 lutego 2022
Trollking, przegapiasz tylko brak tłumów :)
Marecki, zrobiłem z 50 zdjęć z ręki i tylko te 3 w miarę wyszły :P
17:44 środa, 9 lutego 2022
Ja się już parę miesięcy zbieram do nocnego wypadu z aparatem po moim mieście. Ładne foteczki.
21:35 wtorek, 8 lutego 2022
Dawno mnie nie było na Wartostradzie odpuściłem sobie przy opcji "lodowisko", chyba też odpuszczę w czasach "basen" :)