Jesienny Lasek Marceliński i nocna pod Poznaniem

Znowu za późno wyszedłem, ale udało się uchwycić nieco więcej ujęć niż ostatnio. Pojechałem ponownie do Lasku Marcelińskiego. Pokręciłem się trochę, aż się ściemniło i nie chciałem jeszcze wracać. Do centrum nie miałem ochoty jechać, bo mam ostatnio pecha do baranów, więc ruszyłem na wioski. Zrobiło się ciemno, ale temperatura nadal pozwalała na dużo. Tylko chęci zabrakło, bo szybko skręciłem do domu.
A skoro o zerach mowa, odebrałem pismo w sprawie umorzenia z powodu niewykrycia sprawcy, który próbował mnie zabić. Mógłbym wnieść do sądu wniosek, ale już nie chcę się w to bawić. Policja potrafi tylko nękać słabszych, a łapać przestępców już nie ma komu.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, terenowe, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi

10:47 niedziela, 23 stycznia 2022
Obawiam się, że obecne działania rządu mogą tylko spotęgować biedę i zwiększyć liczbę takich wykroczeń :(
11:43 sobota, 22 stycznia 2022
Tu jeszcze lepiej pod względem kolorów jesieni w stosunku do poprzedniego wpisu :)
Dwa lata temu zgłosiłem kradzież na Policję z prywatnej posesji (akurat stalowego bojlera i rur), godzina spisywania protokołu, bojler z resztą znaleźli po godzinie na pobliskim złomie. Po miesiącu pismo - sprawa umorzona z powodu nie wykrycia sprawcy....
19:48 sobota, 30 października 2021
Trollking, nie mogłem się zdecydować na jedno :P
Tak, RODO utrudniło ściganie przestępców. Trzeba załatwiać wszystko przez sąd.
JPbike, teraz trwa to dużo dłużej. Kilka dni po zdarzeniu zadzwonił do mnie policjant, równo 2 miesiące po zdarzeniu zostało sporządzone umorzenie. Najdziwniejsze jest to, że na dokumencie jest 11 października, a wysłano go dopiero 29 października.
09:05 sobota, 30 października 2021
Ja dekadę temu zgłosiłem sprawę na policję (kradzież mego roweru i to z ruchliwego miejsca) - dość szybko przyszło pismo z umorzeniem śledztwa...
21:50 piątek, 29 października 2021
Zdjęcie numer 11 wygrywa :)

Kiszka z tą mendą... Pewnie operator się zasłonił RODO przed policją lub czymś równie banalnym, żeby nie tracić wątpliwej reputacji. Szkoda :/