Miało być nowe koło

Pojechałem do sklepu rowerowego z nadzieją na nowe przednie koło do kolarzówki, bo łożysko złapało luzy, znikł rowek na obręczy, opona jest dziurawa jak sito, a na dętce mam z 20 łatek. Proponowali mi tylko modele od 700 zł w górę. Obłęd. Będę musiał sam je sobie złożyć.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa echcz

21:56 wtorek, 18 stycznia 2022
Kilka dni temu dostałem powiadomienie, bo zapisałem się na listę oczekujących na Fuji, który chciałem kupić w zeszłym roku. Szkoda, że jestem niecierpliwy, bo tamten model miał hamulce mechaniczne i wiele innych rzeczy, które mi bardziej pasowały niż w obecnym gravelu :P
03:32 wtorek, 18 stycznia 2022
Zeszłego roku była masakra z częściami, ciekawe jak będzie w tym roku.
19:54 środa, 18 sierpnia 2021
Ostatecznie dobrałem koło Shimano – do pary z tylnym, które kiedyś wymienili mi w Japonii. Nieco cięższe od Twoich, ale też tańsze, bo wydałem ok. 400 zł.
20:21 sobota, 14 sierpnia 2021
Ja jeżdżę na tym:

Cały zestaw tył/przód jest za 500 złotych, z odbiorem osobistym w Poznaniu. Mi się skopały po 2 latach, ale delikatnie, wciąż na nich kręcę. Luzy co jakiś czas się pojawiają, wystarczy dokręcić i jest ok.