Rataje

Zabrałem aparat i ruszyłem na spotkanie z Anią, która chciała mnie oprowadzić po Ratajach i nie tylko. Odwiedziliśmy miejsca, obok których do tej pory tylko przejeżdżałem i nie byłem świadom ich istnienia. Przyjemnie jest tak zwiedzać miasto czy dzielnicę z kimś, kto zna je od podszewki. Żaden przewodnik nie opisze tego, co można zobaczyć.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, ze znajomymi, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acyse

21:45 wtorek, 18 stycznia 2022
Tak, jest tam jakiś obiekt przemysłowy, więc trzeba mieć ten łut szczęścia :)
02:53 wtorek, 18 stycznia 2022
Niezelektryfikowana bocznica kolejowa wygląda zachęcająco do "złapania" tam jakiejś maszyny, choć pewnie jak to w takich miejscach bywa trzeba mieć niezłego farta, żeby coś trafić.
10:28 piątek, 30 lipca 2021
Rataje jeszcze są spoko, powstało tam parę ładnych dróg dla rowerów i parków. To północ Poznania jest blokowym koszmarem.
17:08 czwartek, 29 lipca 2021
Gdyby Rataje nie byłyby takim paskudnym blokowiskiem, może nawet dałoby się je lubić :) Choć trzeba przyznać, że znam dzielnice podobne, ale jeszcze brzydsze, bo prawie bez w miarę dzikiej zieleni, w czym przoduje Wrocław.