Gorąco. Nie chciało mi się dzisiaj jeździć, bo wczoraj odrobinę spiekłem się na słońcu. Pojeździłem chwilę po mieście.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni

21:42 wtorek, 18 stycznia 2022
Zdjęcia robione telefonem, więc wymagają wyobraźni :P
Wybuchające telefony, papierosy elektroniczne, hulajnogi, autobusy. O takich wypadkach będzie się słyszeć, bo akumulatory zaczynają być montowane wszędzie.
02:44 wtorek, 18 stycznia 2022
Poznań w ładnym fotograficznym wydaniu.
Odnośnie baterii słyszałem, że wiosną zeszłego roku był nawet jakiś poważniejszy wypadek podczas ładowania takiej od roweru elektrycznego - wybuchła i poraniła domowników znajdujących się w jej pobliżu.
10:58 piątek, 30 lipca 2021
Baterie litowe mogą być niebezpieczne, dlatego ładując je, nie można zostawiać ich podłączonych do prądu bez nadzoru. Podczas ładowania są najbardziej narażone na przegrzanie lub przepięcie. Tutaj prawdopodobnie doszło do uszkodzenia lub przegrzania w tym gorącym dniu, a tym samym widowiskowej śmierci akumulatora.
17:05 czwartek, 29 lipca 2021
Zielony ten Poznań i ładnie uchwycony.

Nie wiedziałem, że taka bateria może się zapalić - ciekawostka :)
Kiedy wreszcie wyremontują most?