Ujście Wisły

Wyskoczyłem za miasto, jeśli można tak powiedzieć, bo końca Gdańska nie było widać. Przed południem zbierało się na deszcz, potem się przejaśniło. Było ciut chłodniej niż wczoraj, ale nawet nie zakładałem bluzy.
Jechałem po drogach dla rowerów, po których biegły aż 4 szlaki rowerowe. Nie pojmuję, czemu nie próbują ich urozmaicić, aby każdy biegł inaczej. Doprowadziły mnie do Wyspy Sobieszewskiej. Trochę wiało nudą, więc wjechałem do lasów i trafiłem na świetny szlak rowerowy. Czasem piaszczysty, ale mam już wprawę. Doprowadził mnie on do ujścia Wisły. Miałem plan, by dostać się na sam koniec cypla, ale piach mnie pokonał. Miałem go dość, więc zdecydowałem o powrocie. Dostałem się nad brzeg Wisły, gdzie ścieżka uciekła w drugą skrajność. Zabetonowane kamienie tworzące nadbrzeże równie mocno utrudniały jazdę, co piach.
Wróciłem na asfalty. Zrobiłem duży objazd. Najpierw Cedry Wielkie, potem ku Pruszczowi Gdańskiemu. Przejechałem przez wiele tuneli drzew. W sumie dobrze, bo miałem kawał dystansu pod słońce. W Pruszczu chciałem coś zjeść, ale nie znalazłem nic, więc wróciłem do Gdańska po drodze biegnącej wzdłuż kanału. Kiedyś pokonałem ją w drugą stronę.

Kategoria kraje / Polska, Polska / pomorskie, terenowe, wyprawy / Gdańsk 2021, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otypa

16:10 wtorek, 22 czerwca 2021
Trollking, na remontowanej drodze też będzie zakaz, ale i tak dziwi widok, że piesi mogą, a rowerem jest już źle.
Kolzwer205, a ja takie widoki najbardziej kojarzę z Puszczą Notecką :) Tylko las wydmowy nie jest tak bardzo pocięty.
02:49 wtorek, 22 czerwca 2021
Sosnowy las bardzo podobny do tych z mojej okolicy :)
21:30 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Plac budowy, ale zakaz jest. Polska :)
20:51 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Jest po prawej stronie asfaltu, więc tutaj sytuacja jest jasna. Parę kilometrów dalej jest też po drugiej stronie. Droga po prostu na paru odcinkach nie została ukończona, więc technicznie rzecz biorąc to wciąż plac budowy :)
20:34 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Ten zakaz chyba dotyczy jazdy po trawie :)