Pod Poznaniem, część 33

Po powrocie do Poznania przywitały mnie korki. Łatwiej było iść pieszo niż stać z autami. Przywykłem do wygody w stolicy i ciężko będzie wrócić do poznańskich dróg dla kaskaderów.
Trochę pokropiło, potem się mocno zachmurzyło, ale nic nie spadło. Wyskoczyłem na chwilę wieczorem. Pokręciłem się pod Poznaniem i w sumie tyle.

Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa inieo

21:31 poniedziałek, 31 maja 2021
No, widziałem ostatnio parę obiecujących remontów, ale dla mnie to wciąż za mało ;p
To rejon, do którego zagląda tylko młodzież. Poprzednie mazaje były bardzo dziecinne. Bazgroły powstają raczej w miejscach dobrze widocznych.
22:06 niedziela, 30 maja 2021
Korki wynikające z remontów póki co są po to, żeby Poznań choć minimalnie zaczął dorównywać Warszawie. Jak na razie każda zmiana robi rowerzystom dobrze, więc warto poczekać na efekty :)

Tunel poczeka pewnie niedługo na bazgroły. Narodowcy nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kibole Lecha prędko nasrają swoje, tak samo jak ich odpowiednicy z Legii w pewnym odwiedzonym przez Ciebie mieście.