Jezioro Zegrzyńskie

Jest jeszcze wiele kierunków, które mogę obrać, rozpoczynając z Warszawy. Przedłużyłem swój pobyt o dzień, bo pogoda w Poznaniu była gorsza niż w Warszawie. Na ostatnią wycieczkę wypadła wizyta nad Jeziorem Zegrzyńskim. Było ciepło, dość słonecznie, ciut wietrznie. Ruszyłem na północ, żeby przedostać się przez Wisłę po najdalej na północ wysuniętym moście miasta. Korzystałem głównie z infrastruktury rowerowej – lepszej i gorszej.
Po drugiej stronie Wisły było mniej przyjaźnie dla rowerów. Pokonałem wszystkie przeciwności, błądząc chyba tylko raz. Dojechałem nad jezioro, zrobiłem parę zdjęć i mogłem wracać. Planowałem wybrać drogi lokalne, ale zauważyłem obiecującą drogę dla rowerów. Była świetna i przejechałem całą, aż dotarłem do Warszawy, gdzie wygoda zamieniła się w dziurawą gruntówkę. Całe szczęście krótką.
Na przejazd przez Wisłę wybrałem tym razem inny most. Dużo bardziej kręty, nieintuicyjny, bez znaków, ale z pomocą mapy nie zgubiłem się. To teraz zostały mi jeszcze 2 mosty warszawskie do pokonania. Przejechałem się wzdłuż Wisły, skoczyłem pod PKiN i wróciłem do miejsca noclegowego.

Kategoria kraje / Polska, Polska / mazowieckie, wyprawy / Warszawa 2021, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eciwk

19:27 czwartek, 3 czerwca 2021
Ten most jest nadal wygodniejszy niż jazda po siedmiu mostach na najsłynniejszym szlaku w Japonii – Shimanami Kaidō :)
09:43 czwartek, 3 czerwca 2021
Wjazdy i zjazdy na Most "Grota" od strony warszawskiej nie są specjalnie wygodne, to prawda.
21:29 niedziela, 30 maja 2021
Trollking, ja cierpię na tę chorobę, ale ten podjazd to nic w porównaniu z zejściem do kopalni w Wieliczce :P
Kolzwer205, właściwie skład był w ruchu, ale to jedyne zdjęcie, które mi wyszło :)
21:45 sobota, 29 maja 2021
Fajna "kaczka" stacjonuje na bocznicy w Legionowie :)
18:22 sobota, 29 maja 2021
Ciekawe te zakrętasy na moście. Choć osoby z chorobą lokomocyjna mogą mieć problem :)