Terenowa szosa

Wyskoczyłem po pracy pokręcić się po okolicy przed wyciągnięciem Ani na jej kolejną pięćdziesiątkę. Żar lał się z nieba. Było odrobinę wietrznie, ale to nie pomagało. Pojechałem tylko do Tulec i po powrocie do Poznania ruszyliśmy z Anią ku Zielonce, wybierając spokojne drogi. W Wierzenicy skoczyliśmy zobaczyć ruiny młyna, potem zaliczyliśmy jeszcze trochę nieplanowanego terenu i wieczorem wróciliśmy do Poznania. Coś się przyczepiło do mojej opony i wydawało rytmiczny dźwięk, więc zatrzymałem się, by to usunąć. Nic nie znalazłem w bieżniku, ale zbiegiem okoliczności zwróciłem uwagę na przebicie z boku opony. Było widać dętkę, więc czeka mnie przedwczesna wymiana, a przejechałem na niej zaledwie 1,5 tys. km. Tak się kończy zbaczanie kolarzówką z asfaltu. Już nie chciało mi się dokręcać do setki, bo było późno.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, terenowe, ze znajomymi, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owsta

21:56 wtorek, 11 maja 2021
Nabrała barw w międzyczasie :)
21:08 wtorek, 11 maja 2021
Tam nie ma kamieni, pewnie pod Uzarzewem się załatwiłem. A na Dębinę w sumie pierwszy raz od marca zajechałem :)
18:30 wtorek, 11 maja 2021
Na pewno oponka nie poszła przez Dębinę, jeżdżę regularnie, Ty jak widzę na pierwszej focie też :)