Prawie 200

Mnie nie trzeba namawiać na rower. Chwilę odpocząłem po wyczerpującej walce z wiatrem i ruszyłem na spotkanie z Anią. Miałem pecha. Na postoju na nierównej nawierzchni rower wywrócił się, robiąc szlif zębami blatu po mojej łydce. Wyglądałem, jakby niedźwiedź mnie podrapał. Szczypało, ale dałem radę jechać. Wydostaliśmy się z Poznania i znanymi mnie lub Ani drogami pojechaliśmy przez Batorowo, wzdłuż ekspresówki, potem walcząc z wiatrem przez Skórzewo, aż na Szachty. Chwilę się tam pokręciliśmy, a potem odprowadziłem Anię na Rataje. W nogach miałem ponad 180 km, ale nie czułem się na siłach dokręcać do 200. Wieczorem zaczęło się ochładzać.
Ledwo wróciłem do Poznania i powróciły problemy z Garminem, który znów się wyłącza. Trzeci raz od wczoraj. Już nie mam pomysłów. Może to znak, że powinienem się wynieść z tego miasta?
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, ze znajomymi, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad

22:35 poniedziałek, 10 maja 2021
Nie lubię zmieniać elektroniki, która działa. No, chyba że poziom irytacji przekroczy pewien nieokreślony próg.
21:32 poniedziałek, 10 maja 2021
E tam się wynieść, dopiero wróciłeś :) Wystarczy zmienić nawigację :)