Mój pierwszy deskal

Pan Arkadiusz Andrejkow jest autorem niezwykłej sztuki ulicznej nazywanej deskalami. Nazwa powstała od rodzaju używanego płótna, którym są deski starych stodół. Całość prac składa się na projekt „Cichy Memoriał”. Większość dzieł znajduje się na Podkarpaciu, ale parę można odnaleźć w innych regionach Polski. Dzisiaj postanowiłem zobaczyć Pana Kowalskiego w Antoninach pod Obrzyckiem.
Dzień zaczął się spokojnie, choć wietrznie. Wiało z południa. Ruszyłem do Obornik. Jechało się świetnie. Na liczniku wskakiwały prędkości 30 czy 40 km/h. Potem standardowo moim ulubionym szlakiem na dawnej linii kolejowej. Było sporo ludzi. W końcu dotarłem do deskala, zrobiłem parę zdjęć i ruszyłem do Poznania. Tutaj już nie było tak przyjemnie, bo wiatr zaczął przeszkadzać. Jechało się ciężko. Do domu dotarłem zmęczony i trochę opalony.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, setki i więcej, po dawnej linii kolejowej, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malud

18:34 wtorek, 11 maja 2021
A to też mi bliskie :)
22:30 poniedziałek, 10 maja 2021
Ja jestem fanem takich chłodnych i bezwietrznych dni. Najchętniej lato spędzałbym gdzieś w Skandynawii lub na Islandii :)
11:01 poniedziałek, 10 maja 2021
Zacne motoryzacyjne zabytki spotkane po drodze. Wiatr dokucza, ale w sumie lepszy taki dzień, niż chłodny i bezwietrzny :)
21:45 niedziela, 9 maja 2021
To dopiero pierwszy wpis z dzisiaj ;p
Malucha widziałem na Mariana Jaroczyńskiego. Musieli go postawić niedawno albo nigdy nie zwracałem na niego uwagi.
Na mapce we wpisie można odnaleźć miejsce zrobienia wszystkich zdjęć. Może kiedyś uda mi się też dodać mapkę działającą w drugą stronę, żeby wyświetlić lokalizację zdjęcia bez jego szukania.
21:27 niedziela, 9 maja 2021
Wiatr odczułem, więc tym bardziej stówy gratuluję.

Mural... eee... deskal świetny. Fajna inicjatywa :)

Zdradzisz, gdzie czuwa ów maluch zbrojny, bo nie kojarzę? :)