Kwiecisty wpis

Piękny dzień na rower. Zabrałem aparat i ruszyłem. Najpierw na Szachty. Większość drzew owocowych przekwitła. Zostało parę wiśni, których mi brakowało na Lubelszczyźnie. Potem zrobiłem krótką pętlę po Wartostradzie, odwiedziłem Rataje, objechałem Maltę, a potem ruszyłem na Naramowice. Postanowiłem przejechać przez Morasko, a potem dostać się na Cytadelę. Chwilę się po niej pokręciłem. Tak usłanego kwiatami parku już dawno nie widziałem. Uczta dla zmysłów. Zajechałem jeszcze na Rynek, a potem przez Grunwald i Ławicę wróciłem do domu. Ach, jak przyjemnie się jeździ na lekkiej kolarzówce. Jaka szkoda, że nie udało mi się z nowym rowerem wyprawowym.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies

21:25 niedziela, 9 maja 2021
Miałem nadzieję wyskoczyć na majówkę po Lubelszczyźnie, potem ten rower i jakoś tak nie mogłem wrócić, ale jestem i nadrabiam :P
21:19 niedziela, 9 maja 2021
Pisałem, żebyś wracał, bo warto, hehe ;)

Pięknie Ci ta Korea, sorry, ten Poznań wyszedł na fotach :)
20:11 niedziela, 9 maja 2021
Tutaj lokomotywy są z bliska ;)
15:06 niedziela, 9 maja 2021
Fotorelacja na bogato, podoba mi się, tym bardziej, że jest jeszcze drobny element kolejowy ;)