Wierzbica – Ruda

Pojawiło się okienko pogodowe. Wiatr się zmienił tak jakby na zachodni. Z początku planowałem pojechać na Sawin, ale wydłużyłem dystans o Wierzbicę. Wiatr nie pomagał. Kawałek za Sawinem zaczęło kropić. Rozważałem pojechać ponownie lasami, ale mijane polne i leśne drogi nie zachęcały po deszczu, więc zrezygnowałem. Ponownie zacząłem rozważania, gdy dojechawszy do Rudy, odczułem zimny wiatr. Niestety krople spadały z nieba coraz częściej, więc pojechałem prosto do domu. Opad narastał jednostajnie i u celu tylko lekko padało, więc nie przemokłem mocno, jednak przemarzłem od mroźnego wiatru.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser

22:30 czwartek, 15 kwietnia 2021
Połowa kwietnia i nie do końca widać wiosnę. Przerzedzanie niektórych lasów ma sens, bo pozwala rozrosnąć się lepiej pozostałym drzewom, ale jeśli tylko poźniej nie pozostawiają dwóch drzew na krzyż.
22:13 czwartek, 15 kwietnia 2021
Miło z ich strony. Ale jakby to powiedzieli w Babkach - "no bez przesady"...
21:55 czwartek, 15 kwietnia 2021
W całym Chełmskim Parku Krajobrazowym jest wycinka. Chociaż w sumie do którego lasu nie pojechałbym, to leżą ścięte drzewa. Tylko tutaj chyba mają jakieś inne zasady, bo jedynie przerzedzają drzewostan, a nie wycinają całe działki.
21:49 czwartek, 15 kwietnia 2021
I ta wycinka... :/ Nadleśnictwo Babki zrobiło sobie filię pod Chełmem?