Przez Chełmski Park Krajobrazowy

Nadal wiało z południa. Ostatni taki dzień, choć potem to nie wiatr będzie problemem. Oby szybko się wypogodziło. Wyszedłem na chwilę przed zmrokiem. Było pełne zachmurzenie i świetna temperatura. Idealne warunki na rower. Aż żałowałem, że nie ruszyłem wcześniej. Pojechałem z wiatrem na północ do Sawina, potem kawałek na wschód, aby przedostać się przez rzekę Uherkę i wjechałem do Chełmskiego Parku Krajobrazowego drogą z wczoraj. Tym razem było pusto i noga dobrze podawała. Szybko przemknąłem przez las, który chronił mnie od wiatru. W końcu usłyszałem ptasie radio.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, terenowe, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itepe

20:40 wtorek, 13 kwietnia 2021
No to Cię zaskoczę, wpis sprzed kilku dni. Okolice... Dopiewa :)

Ładnie Ci wyszła tamta relacja z Zielonki, fajne foty!
20:33 wtorek, 13 kwietnia 2021
Mam wrażenie, że Lubelszczyzna bagnami płynie. Gdzie nie spojrzeć, tam jakaś woda stoi :)
Pod Poznaniem chyba tylko w jednym miejscu na Nadwarciańskim Szlaku Rowerowym widziałem takie klimaty :)
21:40 poniedziałek, 12 kwietnia 2021
Bagienko w dechę!

Ostatnio pod Dopiewem podobne mnie prawie zjadło :)