Z dala od centrum

Było wręcz strasznie ciepło. Nie wiadomo, jak się ubierać. 14 °C do zachodu, potem spadło do 9 °C. Pojechałem jakoś bez planu, zahaczając o przejazd kolejowy w Plewiskach, potem drogami dla rowerów przez Grunwald do Przeźmierowa. Stamtąd przez Kiekrz i Strzeszyn dojechałem do Moraska. Na Naramowicach rzuciłem okiem na częściowo otwarte rondo. Dróg dla rowerów jeszcze nawet na horyzoncie nie widać. Potem obok Malty, przez Rataje i standardowo do domu. Dzisiaj nie odwiedziłem centrum i Garmin nie wyłączył się ani razu. Coś musi być z tym miastem nie tak.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej

10:42 niedziela, 28 marca 2021
Przy takim znaku chyba zatrzymał bym się na chwilę zanim zrozumiał bym o co twórcy chodzi, według niego można zatem rowerem i po ulicy, i po chodniku. Fajna kolejowa "landrynka" na przejeździe ;)
22:23 piątek, 26 marca 2021
Ja tę kombinację widziałem jakąś dekadę temu w Obornikach i też się zastanawiałem długo o co chodzi. W końcu doszedłem do jedynego słusznego wniosku, że nikt tego nie wie, czyli można jechać asfaltem :)

Wszystkie tunele, w których uczestniczy PKP, łączy jedno - będą z opóźnieniem :) Ten na Dębcu powstał zaledwie z rocznym, a potem i tak trzeba było go serwisować.
22:10 piątek, 26 marca 2021
Faktycznie ten znak zakazywałby wjazdu rowerom wielośladowym, gdyby nie był to chodnik, na który rowery zwyczajnie wjazdu nie mają (no, poza paroma wyjątkami), bo znak T-22 nie dopuszcza ruchu po chodniku, jak kiedyś się wydawało, przez co mamy teraz takie potworki tworzone przez ludzi niebędących na bieżąco z prawem o ruchu drogowym.
Jeszcze się okaże, że ten tunel otworzą przed tym w Kostrzynie :D
19:08 piątek, 26 marca 2021
Ta dziwna kombinacja znaków jest chyba obejściem zakazu używania połączenia chodnika z dopuszczeniem rowerów, które to oznaczenie zakwestionował inteligentny inaczej eks wojewoda. Nie można go podobno używać, stąd takie wymysły. Lepsze to niż obowiązkowa śmieszka po takim czymś :)

Na Plewiskach za jakiś czas będzie tunel pod torami.