Zaśnieżone drogi

Wczoraj sypnęło śniegiem, więc tylko wyszedłem na spacer z aparatem. Dorzucam zdjęcia do galerii. Dzisiaj było słonecznie, choć zimno. Temperatura oscylowała wokół zera. Dużo dróg było odśnieżonych, ale w centrum przekonałem się, że jednak nie wszystkie. Pojechałem nad Maltę. Miałem wracać do domu, ale zmieniłem zdanie i skoczyłem jeszcze raz do centrum, i wtedy wróciłem do domu przez Grunwald. Myślałem, że dzisiaj obędzie się bez czyszczenia roweru, ale wtedy nie dojechałbym nawet do miasta. Dodatkowo gdzieś w centrum mój łańcuch najadł się piasku i przez resztę drogi rzęził. Choć z drugiej strony zaskakująco przestał przeskakiwać na zużytych zębatkach, dzięki czemu mogłem przycisnąć mocniej w pedały.
Kategoria Polska / wielkopolskie, kraje / Polska, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzow

20:57 niedziela, 31 stycznia 2021
Ja też nie obrażam się, tylko jeśli chodnik jest nieodśnieżony, wtedy dużo pieszych wybiera odśnieżoną drogę dla rowerów, co przy oblodzeniu może stwarzać zagrożenie.
20:29 niedziela, 31 stycznia 2021
Ścieżka rowerowa odśnieżona, a chodnik nie, ja bym się nie obraził - w Częstochowie jeśli już coś się odśnieża to na odwrót. Znaku objazdu dla rowerów też nigdy nie wiedziałem.