Na chwilę do Lasku Marcelińskiego

Dzisiaj bez narzekania. Po prostu pojechałem w przerwie od pracy do Lasku Marcelińskiego. Nadal jest tam ładnie. Zrobiłem dwa kółka po ścieżkach zasypanych liśćmi. Podczas powrotu przyświecało słońce.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, rowery / Trek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iauli

17:22 niedziela, 15 listopada 2020
Nawet nie planowałem takiego efektu. W ostatniej chwili wyciągnąłem aparat :D
Z tą pandemią to bardzo prawdopodobne. Może też źle rozplanowany urlop miał w tym swój udział. Zwykle spędzałem jesień w górach, a w tym roku pojechałem zarówno za wcześnie, jak i nie w góry, więc brakuje mi jesiennych, górskich widoków.
11:12 niedziela, 15 listopada 2020
Efektowny kolejowy kadr :) Z tym odbiorem tegorocznej jesieni może być tak, że po mimo podobnych kolorów jest jednak więcej pochmurnych dni i przez to wydaje się mniej atrakcyjna, poza tym spojrzenie przez pryzmat pandemicznych ograniczeń też działa na nas niekorzystnie.