Zamek w Chęcinach

Plan był prosty – dotrzeć jak najszybciej do Kielc. Było zimno i... nie padało. W prognozie pogody był deszcz przez cały dzień, ale pogoda okazała się łaskawa i jedynie od czasu do czasu pokropiło. Mimo to nie jechało mi się najlepiej. Choć temperatura nie różniła się znacząco od tej z paru ostatnich dni, to odczuwałem zimno. Pewnie mgły dołożyły swoją cegiełkę do tego.
Gdy dojechałem do Kielc, które były celem na dzisiaj, była wciąż młoda pora, a po deszczu ani śladu. Zdecydowałem się na realizację części planu na kolejny dzień i ruszyłem do Chęcin.
Na zamku w Chęcinach byłem z 20 lat temu. Miałem tylko spojrzeć na zamek, ale coś mnie podkusiło i kupiłem bilet wstępu. Sporo się zmieniło od tamtego czasu. Wybudowali mnóstwo udogodnień i atrakcji.
Czas mnie gonił, mgła gęstniała, kropiło coraz częściej. Ruszyłem ku Kielcom. Po własnym śladzie, bo nie było zbyt wielu alternatyw. Końcówkę do hotelu pokonałem po leśnych drogach i ścieżkach. Znów łańcuch zaczął chrupać od piasku.

Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Polska, Polska / świętokrzyskie, z sakwami, terenowe, wyprawy / Green Velo II 2020, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies

18:16 wtorek, 27 października 2020
Ja zapamiętałem zamek jako ruinę, więc czułem się zaskoczony :)
23:36 poniedziałek, 26 października 2020
W Chęcinach byłem nie-rowerowo jakieś sześć, albo siedem lat temu i też po zdjęciach widzę trochę zmian, w przyszłym roku będę musiał odświeżyć wspomnienia, z pewnością już na jednośladzie. Wygiełzów z pierwszego zdjęcia skądś kojarzę i zdaje mi się, że mijałem tą okolicę rowerem kilka lat temu.