Wokół Biedruska

Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Wiało, ale było słonecznie. Nie miałem czasu na długą podróż, ponieważ prognoza pogody przewidywała deszcz. Na szczęście dopiero późnym popołudniem. Wybrałem się na wycieczkę wokół poligonu Biedrusko.
Temperatura wahała się cały czas od 10 °C w cieniu do 15 °C w słońcu. Pojechałem w teren. Było trochę piachu, ale nie był on tak sypki, abym musiał się denerwować albo, co gorsza, zsiadać z roweru. Może nawet wolałbym ten piach od wiatru, który na asfalcie utrudniał mi jazdę do Objezierza. W Obornikach trafiłem na 11-procentowe pochylenie poziome drogi. Krótki odcinek, ale można by się rozpędzić. Gdyby tylko nie ograniczenie do 30.
Do Murowanej Gośliny bez rewelacji, potem pod wiatr, przed którym schowałem się na leśnym odcinku Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego. Powoli opadałem z sił, bo wybrałem się w drogę bez suchego prowiantu. Następnym razem przemyślę to inaczej.
Deszcz zaczął padać dopiero wieczorem. Jutro mam nadzieję pojechać gdzieś dalej, choć nie wiem, jak to zaplanuję przy temperaturze, która ma wahać się od -3 °C do +3 °C (dane meteorogramu ICM z godziny 18) oraz przy silnym wietrze.

Kategoria Polska / wielkopolskie, terenowe, kraje / Polska, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo

11:16 poniedziałek, 23 marca 2015
Dzięki za czujność. Etykiety na OSM.org są takie małe :D
Model UM jest aktualizowany 4 razy na dobę, ale rzeczywiście – codziennie pokazywali coś innego. Najpierw był śnieg, potem śnieg z deszczem i skończyli na samym deszczu, choć następnego dnia po rzekomych opadach widziałem trochę leżącego śniegu :)
09:11 niedziela, 22 marca 2015
W opisie fotek wkradł się mały błąd - Golęczewo powinno być ;)
ICM ostatnimi czasy zmienia swoje prognozy z godziny na godzinę. Istna paranoja :|