Trening przed urodzinami, d. 2

Kolejny dzień rozgrzewki. Mam nadzieję, że jutro dam radę. Dziś krótki dystans z powodu ograniczonego czasu. Tym razem nie zgubiłem się, a przynajmniej nie tak jak wczoraj :)
Nie podoba mi się prognoza pogody na jutro, bo jeszcze rano nie zapowiadało się na deszcz, a teraz wręcz przeciwnie :( Prognoza na dzisiaj była bardzo dokładna – rano padało, a po południu był upał. Co prawda chmury wisiały, ale po przejechaniu połowy trasy na błękicie pozostało tylko kilka chmurek. Mam nadzieję, że nie zmoknę mocno. Ciężko będzie z pociągiem, bo tylko z Legnicy do Jawora jest dojazd, a dalej przez Jaworzynę Śląską. W dodatku nie obsługuje przewozu rowerów... Także mój plan legnie w gruzach. Zobaczymy co ta niedziela przyniesie.
Kategoria Polska / dolnośląskie, kraje / Polska, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa newac

11:53 poniedziałek, 2 lipca 2012
Gdy sprawdzam rozkład on-line, to nie wyświetla się informacja o możliwości przewozu roweru w szynobusie przez Jawor, stąd takie stwierdzenie :)
04:02 poniedziałek, 2 lipca 2012
Nie wiem czy dobrze rozumiem to "W dodatku nie obsługuje przewozu rowerów...". Szynobusami jak najbardziej można przewozić rowery. Wyjątek jest wtedy, gdy funkcjonuje (tak jak między 2 a 7 lipca) kolejowa komunikacja zastępcza. Wtedy na odcinku, gdzie za pociąg jest mikrobus, nie zabiera się do busa rowerów i jest to raczej ogłaszane z wyprzedzeniem.