Kórnik, Śrem

96.02  04:11
Było gorąco i wiało z południa. Ruszyłem bez planu i wpadł mi do głowy pomysł Kórnika. Tam poczułem niedosyt i wymyśliłem Śrem. Za wcześnie skręciłem, a nie miałem ochoty przeciskać się między matołami i uciekłem na boczne drogi, docierając do celu. Upał zaczął dawać się we znaki. Ruszyłem do Poznania lasami, trochę odwrotnie do innej wycieczki. Było całkiem dobrze, aż dotarłem do piachów. Kilkaset metrów musiałem rower pchać. Potem już prosto po zacienionych drogach do domu.
Kategoria Wielkopolski Park Narodowy, terenowe, rowery / GT, Polska / wielkopolskie, kraje / Polska

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek

00:54 środa, 11 września 2024
Kolzwer205, nie da się ukryć :)
Trollking, najpierw zrobiłem zdjęcie betonozy, ale nie podobało mi się :)
Mają tam nawet most do zawracania ;)
23:07 wtorek, 10 września 2024
Ciekawe ujęcie na ratusz :)
Śrem ma jedną funkcję - zawrócić, nie wjeżdżać. Rowerowo to miasto z koszmarów.
11:28 poniedziałek, 9 września 2024
Drogi wśród drzew chyba najprzyjemniejsze w taką pogodę :)
20:33 niedziela, 8 września 2024
Na pierwszym zdjęciu jest ratusz, a na drugim nawet nie wiem, nie mogę znaleźć żadnej informacji o tych kamienicach, ale często je fotografuję :)
16:40 niedziela, 8 września 2024
Pałac w Kórniku ładnie położony.. Instalacje dożynkowe o niebo ciekawsze od tych co spotykam.