Wywrotny Poznań

51.29  02:28
Pojechałem najpierw do centrum, żeby się chwilę pokręcić. To był błąd, bo najpierw wywróciłem się (na szczęście obyło się tylko na stłuczeniach), potem wbiła mi się w oponę sprężynka. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że zmiana opon 700x25C na 700x23C była błędem. Łatka wydawała się za duża na tę dętkę, przez co częściowo odklejała się, ale o dziwo powietrze nie zeszło. Drugim minusem są krawężniki i inne nierówności, które czuję jakby bardziej niż wcześniej. Oby to była tylko zła passa.
Pospieszyłem na spotkanie, bo umówiłem się na wspólną jazdę pod Poznaniem. Trochę po trasie z ostatniego wpisu, trochę po nowych drogach. Pętle indukcyjne to zło. One powinny być oznaczane na drogach, aby każdy wiedział, gdzie należy ich szukać.
Odebrałem koło po centrowaniu i opinia o nim nie ucieszyła mnie. Nie udało się naciągnąć równomiernie szprych. Mechanik uważa, że problemem jest obręcz, choć ja stawiałbym na piastę, z którą mam ciągłe problemy. Tak poza tym wymieniłem w gravelu linki i pancerze, co było łatwiejsze niż sądziłem (pancerze są poprowadzone wewnątrz ramy). Chyba uda mi się odratować tylną przerzutkę, bo ciężko chodziła. Nasmarowałem też hamulce, które również buntowały się i kiepsko odciągały linkę. Pozostaje mi wszystko złożyć do kupy.

Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT, ze znajomymi

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl

20:57 sobota, 24 sierpnia 2024
Mogłem obręcz pomierzyć podczas wymiany szprych. Już trudno. Od centrowania jeszcze nie zauważyłem problemów. Pewnie wyjdą podczas wyprawy, jak zwykle :P
15:28 sobota, 24 sierpnia 2024
Jak obręcz się pokrzywiła to już z tego koła nic wytrzymałego nie będzie i wymiana piasty nic nie da.
09:01 poniedziałek, 19 sierpnia 2024
Niedawno złapałem kapcia z przodu, więc to bez większego znaczenia :)
Przy torach, ale piesi wtargnęli na przejście i nie zdążyłem się wypiąć.
23:20 niedziela, 18 sierpnia 2024
Ja mam z przodu 23c, z tyłu 25c i uznaję taką wersję za idealną, patent opracowywany przez wieki :)
Strzelam - gleba na torowisku?