Dornoch

73.80  04:15
Nie padało, słońce przebijało się przez chmury, bardzo mało powietrza zeszło z opony. Zapowiadał się dobry dzień. Prawie, bo na drodze stało kilka podjazdów, a niemal jedyną drogą była krajówka. Ruch nie był jakiś duży, ale jechało sporo ciężarówek.
Widziałem już wiele ruin i zamków, ale gdy już sobie upatrzyłem jakiś na dzisiejsze zwiedzanie, to zdążyłem na porę zamknięcia. Cóż, jak nie ten, to inny – jest ich na pęczki.
Dojechałem do miasteczka Durnoch. Rzekomo był tu serwis rowerowy, ale zamiast niego zastałem siłownię. Kolejne serwisy na mojej drodze też nie wyglądają obiecująco. Z kempingami też jest średnio, więc zatrzymałem się obok. Zauważyłem kolejną pękniętą szprychę, a podczas rozbijania obozu łaził po mnie kleszcz.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Wielka Brytania, pod namiotem, rowery / Fuji, wyprawy / Szkocja 2024, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciamo

20:34 sobota, 24 sierpnia 2024
Każda wyprawa musi czymś zaskoczyć. A w Wielkiej Brytanii mają olbrzymią sieć rozebranych linii kolejowych, więc trudno trafić na pociągi :P
14:30 sobota, 24 sierpnia 2024
A bym zapomniał - kolejowy motyw świetny!
Wyprawa pod znakiem kleszczy i pękających szprych :)
21:08 poniedziałek, 12 sierpnia 2024
Tych pomników wojennych trochę tam mają, ale te były najładniejsze :)
14:18 poniedziałek, 12 sierpnia 2024
Mega zabytki. Imponujace są przede wszystkim te pomniki wojenne. Przednie widoki na zatokę.
00:25 czwartek, 8 sierpnia 2024
Już pisałem, że to koło jest nawiedzone :)
00:21 czwartek, 8 sierpnia 2024
Albo nie mieć gravela :) Ale to nie napisałem ja, tylko moja podświadomość, żeby nie było! :)
23:26 środa, 7 sierpnia 2024
Można też nie być pechowcem, któremu koło sprawia problemy na każdym kroku :D
23:21 środa, 7 sierpnia 2024
Raz jeszcze dzięki za te widoki. A wniosek na przyszłość: trzeba do Szkocji brać zapas dętek i szprych, a najlepiej i centrownicę ;)