Miniatura wieży Eiffla

63.57  02:51
Kolejny dzień z temperaturą dochodzącą do 30 °C. Miało padać wieczorem, więc pojechałem do centrum, ale wpadłem na pomysł zobaczenia miniatury wieży Eiffla koło Swarzędza. Pojechałem, zobaczyłem i wróciłem. Niebo zachmurzyło się, jakby miało lada moment się rozpadać, ale nie zmokłem.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow

21:52 poniedziałek, 27 maja 2024
Trollking, chyba donikąd się nie wybiera :)
Mogliby wyremontować dojazdówki, bo można się na nich zabić.
Marecki, ale wjechać na górę się nie da :P
Kolzwer205, ale się naszukałem za tym trzecim, a on schował się na końcu :P
17:07 poniedziałek, 27 maja 2024
Wieża takich rozmiarów, że raczej się jej nie przeoczy, mnie za to najbardziej podoba się stacyjny kadr z trzema MaK-ami DE 6400 rozstawionymi wśród wagonów ;)
08:34 poniedziałek, 27 maja 2024
Całkiem sporawa..
00:07 poniedziałek, 27 maja 2024
O, jeszcze stoi ta replika? Dobrze wiedzieć. Przestałem jeździć przez Swarzędz od czasu, gdy bardziej na rowerze skupiam się na fotografowaniu niż na średniej, więc nie jestem na bieżąco :)
Nie wiem czy wiesz, ale władze miasta chwalą się, że jest coraz więcej turystów na Rynku. Jakby nie wiedziały, że przez ostatnie lata nie dało się po nich chodzić :)