Objazd Głogowskiej

27.38  01:16
Wiało mocno, więc tylko przejechałem się po mieście. Zauważyłem budowę śmieszki, więc przejechałem się drogami i znalazłem się pod dworcem. Alternatywa dla ul. Głogowskiej, ale zbyt niebezpieczna. Wszystko zastawione autami. Aż prosi się o wypadek z udziałem zombie.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziec

23:23 poniedziałek, 20 maja 2024
Trollking, przecież tam są najgorsze drogi dla kaskaderów. Nie wierzę :)
To już trzecia wersja organizacji dróg, jaką przeżyłem :)
Marecki, taka standardowa panorama Poznania :)
13:11 poniedziałek, 20 maja 2024
Podoba mi się ujecie na Wartę i kościół.
23:54 niedziela, 19 maja 2024
Ten spodek jest ok, choć oczywiście powinno w tym miejscu być jakieś wielkie drzewo...
Aż dziw, że tak późno zabrano się za ten przejazd na Hetmańskiej, przecież tam mieszka góra Betonowego Poznania :)
Za tysiąc lat może jakoś ogarną separację ruchu wzdłuż Placu Wolności. Póki co podobno jest super, bo było gorzej :)