Pięćdziesiątka po pracy

57.01  02:14
Wyszedłem na chwilę. Było słonecznie i niegorąco. Skierowałem się bez planu na południe, dojechałem do Mosiny, tam ruszyłem do Stęszewa i wyszła pięćdziesiątka.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ncich

21:29 wtorek, 21 maja 2024
Ok, już widzę. Pamiętam, że w Szreniawie było jakieś dziwaczne przejście. Zakładam, że do Rosnówka puścili kostkę :)
01:26 wtorek, 21 maja 2024
Nowa śmieszka. Ciągnie się do Komornik. Nie zdradzę więcej, ale "zachęcę" wjazdem w Rosnówku i smaczkiem w Szreniawie. Polska w pigułce :)
23:27 poniedziałek, 20 maja 2024
A co się w tym Rosnówku zaczyna? Nie dostrzegam niczego na mapie, a kilka razy w tej wiosce byłem :)
00:05 poniedziałek, 20 maja 2024
Kiedyś z grubsza moje niemal codzienna trasa. Uwielbiałem. Ale od czasu upieprzenia jej śmieszkami omijam, teraz nie mam na to zdrowia. Ot, polityka "prorowerowa". Jeśli uważasz, że w Witoblu jest absurdalnie, to spróbuj wbić się na to coś, co zaczyna się od Rosnówka i ciągnie na północ...

Ale dystans bardzo ładny :)