Orkiestralny Poznań

Jakoś ciężko mi było wstać po wczorajszej aktywności. Postanowiłem dzisiaj tylko pokręcić się po mieście. Od wielu lat miałem kłopot, by spotkać wolontariuszy WOŚP, ale w tym roku przejechałem się po najpopularniejszych miejscówkach i trafiłem na nich na Cytadeli. W centrum omal nie potrąciła mnie złotówa. Gdy go dogoniłem, stchórzył i przejechał na czerwonym. Przydałaby się kamerka.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci

18:06 niedziela, 4 lutego 2024
Wykopy na Rynku są coraz mniej widoczne, więc to pewnie dobry moment, póki nie rozkopali jakichś innych ulic :)
17:22 piątek, 2 lutego 2024
Zabieram się do odwiedzin Poznania niczym Sójka za morze.
00:10 piątek, 2 lutego 2024
Ja rzuciłem okiem na jakiś zagraniczny ranking. Trzeba tylko uważać, żeby nie naciąć się na sponsorowane artykuły.
02:04 czwartek, 1 lutego 2024
Hm. Cenne info.
Testowałem SJCam, było ok wszystko z nagrywaniem, ale nie da się ukryć tandetnego wykonania i puchnących baterii.
Nie jestem na bieżąco, w sumie nie wiem czego szukać.
01:14 czwartek, 1 lutego 2024
Obecnie GoPro jest przereklamowany. Wysoka cena i bardzo krótki czas nagrywania na jednym ładowaniu baterii (2 godziny). Konkurencja też nie wyróżnia się. Jedynie w ofercie Garmina znalazłem kamerkę, która pozwala nagrać 4–6 godzin materiału.
00:57 czwartek, 1 lutego 2024
Tak, z kamerką racja. Spłacam aparat (niewiele zostało) i inwestuję w jakieś GoPro.
WOŚP łatwiej na wsiach spotkać niż w mieście ostatnio :)