Mokra Sucha Beskidzka

Prognoza pogody na dziś nie była optymistyczna. Pierwotnie planowałem dostać się do Nowego Targu, ale okazało się, że linia kolejowa do Zakopanego jest w remoncie. Pociągi kursują do Suchej Beskidzkiej, a dalej są tylko zacofane autobusy. Musiałem okroić plan, a ze względu na prognozę zaplanowałem bardzo krótki dystans.
Lało, gdy znalazłem się na stacji. Zorientowałem się, że już to miasto odwiedziłem. Biegnie przez nie ta sama, beznadziejna droga dla kaskaderów. Uciekłem przed krajówką na boczne drogi. Ruch był niewiele mniejszy. Kolejny odcinek omijający krajówkę zaskoczył mnie podjazdem wyższym niż planowałem. Za to widoki, choć deszczowe, były bardzo jesienne. Niestety na zjeździe przemarzłem i woda dostała się do butów, więc przestało być miło.
Kolejny objazd krajówki już zweryfikowałem pod kątem profilu wysokości i choć ponownie wydłużał dystans wycieczki, omijał niepotrzebny podjazd. Dojechałem do galerii handlowej udostępniającej pokoje gościnne. Przynajmniej weekend zapowiada się mniej mokry.
Kategoria kraje / Polska, Polska / małopolskie, rowery / Fuji, wyprawy / Wokół Tatr 2023, z sakwami, dojazd pociągiem, góry i dużo podjazdów

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzikt

23:35 sobota, 28 października 2023
Od paru lat pracuję zdalnie, więc od czasu do czasu pozwalam sobie na takie pracowakacje. Nudzi mnie siedzenie w jednym miejscu, co odbija się na mniejszej liczbie wyjść na rower.
22:03 sobota, 28 października 2023
A ja Podziwiam jaką masz możliwość zmieniania swoich terenów do jazdy, nie wnikam z jakich powodów masz taką mozliwość, ale jest to zauważalne :)
21:21 sobota, 28 października 2023
Ja mam pecha, bo albo zamknięte, albo zbyt mokro, żeby wejść.
A pogoda, jak na razie, jest znośna :)
23:46 piątek, 27 października 2023
Sucha jest paskudna, ale zamek mają mega :) Odbywa się tam super Festiwal Kultury Beskidzkiej, a folk uwielbiam, więc sentyment jest :)
Obyś miał już tylko lepszą aurę!