10/10

Trochę popadało po południu, ale ulice przeschły. Nawet temperatura podskoczyła, a jutro ma być dwa razy cieplej. Wyskoczyłem pod miasto, bo przez brak wiatru na przedmieściach nie da się oddychać, a to dopiero początek zimowej katorgi.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sukce

20:34 czwartek, 12 października 2023
Gdyby nie bieda i ludzka mentalność, żyłoby się wszystkim lepiej.
16:06 środa, 11 października 2023
Bardziej listopad. Sam jaram w piecu, oczywiście sezonowanym drewnem a nie plastikami,, oponami, czy śmieciem różnego rodzaju jak się niestety robi po różnych gospodarstwach. Do tego coroczny przegląd kominowy, więc moga mi latać nawet dronem nad chałupą i przy okazji naskoczyć. Rozumiem ból bo zimą jeżdżę po wiochach i widzę zawiesinę.
23:56 wtorek, 10 października 2023
Zbyt buro i ponuro, by cokolwiek wypatrzeć :)
23:44 wtorek, 10 października 2023
Z grubsza moja trasa "zwierzakowa", choć nie o tej porze :)