Dwie złote minuty

Oddałem rower do serwisu, żeby wymienili parę rzeczy, w tym urwaną linkę. Zawiedli mnie, bo rower wrócił cały w smarze, dwa pancerze są za krótkie, a jeden tak długi, że mogę go owinąć o kierownicę. Do tego owijka wyglądała, jakby została założona przez pierwszoklasistę. Gorzej niż amatorszczyzna. Po prostu ręce opadają.
Wyszedłem na chwilę, bo mało jeżdżę po powrocie z Azji. Na szczycie jednego wzgórza trafiła mi się złota godzina, która trwała ze dwie minuty. Było jak z obrazka.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot

17:52 środa, 3 stycznia 2024
Chciałem być wygodny, a fachowiec to jednak fachowiec, jednak mnie zawiedli ;/
20:27 wtorek, 2 stycznia 2024
Wiele takich historii słyszałem, dlatego poza centrowaniem kół nie oddaję swoich rowerów do serwisów ;)
20:06 piątek, 11 sierpnia 2023
Szkoda gadać. Następnym razem kupię narzędzia i sam to zrobię.
00:48 piątek, 11 sierpnia 2023
Witam w Polsce :) Albo w Korei :)
Pewnie zapłaciłeś jak za zboże. Aktualnie modne w PL.