Szlak na wybrzeżu Toyamy

Dla kontrastu dzisiaj było gorąco. Trochę pochmurno, ale słońce często pojawiało się. Ruszyłem na wschód, aby powrócić do mojego planu. Chciałem uniknąć jazdy po własnym śladzie sprzed paru lat, więc wjechałem na szlak rowerowy wzdłuż wybrzeża. Biegł trochę drogami, trochę chodnikami, wśród pól ryżowych, nad zatoką. Szału jednak nie robił. Potem czekała mnie jazda po jedynej drodze dostępnej dla rowerów. Biegła przez tunele i zadaszenia chroniące przed spadającymi skałami. Za to jakie widoki ukazało złote słońce. Często się zatrzymywałem, by coś z tego uchwycić.
Na jednej ze stacji kolejowych dowiedziałem się, że jeździ tamtędy pociąg, do którego można zabrać rower. W wielu pociągach rower dozwolony jest wyłącznie zapakowany w futerał, a tutaj promują się rowerzystą siedzącym na jednoosobowym fotelu i trzymającym rower. Trochę mało praktyczne. Wieszaki pewnie wymyślą za kilkadziesiąt lat, ale i tak coś się w końcu rusza w kwestii rowerowej.
Kategoria Japonia / Niigata, Japonia / Toyama, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad

18:00 wtorek, 4 lipca 2023
Kolej w Japonii miała i ma duże znaczenie. Na terenach poza wielkimi miastami jest niestety coraz gorzej z dostępnością połączeń, ale w wielkich miastach właśnie wokół kolei kręci się życie wielu Japończyków :)
21:20 poniedziałek, 3 lipca 2023
Klimatycznie wyglądają "pojazdy szynowe" ;-)
Zdjęcia z Itoigawy bardzo malownicze.
18:36 poniedziałek, 3 lipca 2023
Trainspotting w Japonii jest dość popularny, bo widuję sporo zdjęć kolejowych, ale tak kolorowego pociągu chyba nie widziałem :)
23:27 niedziela, 2 lipca 2023
Jedź kolorowo! :)
Widoki z wybrzeża piękne. A ichniejsze PKP... no cóż. Faktycznie "lekko" zacofane. Ale za to klimatyczne :)