Źle zaplanowane atrakcje

Chmury na niebie obiecywały mniej upalny dzień, ale długo się nie nacieszyłem. Ruszyłem do ruin zamku, który określany jest jako zamek na niebie. Powstał na górze, którą często otaczają chmury i na wielu fotografiach Takeda-jō wynurza się z chmur. Nie było mi dane ujrzeć go w takiej scenerii. Niestety nie było mi dane ujrzeć go w ogóle. Droga od południa okazała się zamknięta. Już wtedy chciałem się obrazić i ruszyć dalej, ale dałem im jeszcze jedną szansę, ruszając od strony północnej. Tam dowiedziałem się, że wejście jest możliwe tylko pieszo. Ewentualnie taksówką lub busem, który latał co kilka godzin. Absurd, ale pewnie parking im się skurczył. Dojście pieszo trwało do dwóch godzin, nie licząc zwiedzania. Nie kalkulowało mi się to, bo zarezerwowany nocleg miał ograniczony czas pracy recepcji. Stwierdziłem, że zostawię atrakcję na jakąś inną wyprawę i pojechałem dalej.
Droga w upale. Wybór nie był duży, więc jechałem krajówką, która miała większy ruch, ale minimalizowała podjazdy. Złapałem kapcia, bo pobocza były zaśmiecone, ale dziura była tak mała, że wystarczyło dopompować powietrza co jakiś czas (wyciągnąłem odłamek szkła u celu). Odwiedziłem jeszcze bramy świątyni z setką dzwoneczków, ale niestety było za późno, by zajrzeć do środka. Nie zobaczyłem więc żadnej z zaplanowanych na dzisiaj atrakcji. Dotarłem do celu i miałem cały hostel dla siebie jako jedyny gość.
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Hyōgo, Japonia / Kyōto, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rachr

17:21 poniedziałek, 19 czerwca 2023
Marecki, zdjęcie wyjątkowo rozjaśniłem, bo w oryginale było widać tylko kontur na niebie, chociaż wiem, że nie jest idealnie. Jakbym jeszcze miał każdą fotografię retuszować, to nie znalazłbym czasu na odpoczynek :)
Trollking, po prostu duże zróżnicowanie fotografowanych obiektów. Na moje nie było ciekawie, bo nie mogłem zobaczyć dwóch zaplanowanych atrakcji i było okropnie gorąco. Ot, kolejny dzień w Japonii :)
23:11 niedziela, 18 czerwca 2023
Jeden z najciekawszych wpisów, jak na moje :)
Tak, to kania czarna, pięknie ujęta.
Nocleg mega.
No i klimatyczne te nekropolie.
17:30 niedziela, 18 czerwca 2023
Piękne mosty i wiadukty, Tu kania mi wygląda na czarną, choć dość ciemne zdjęcie i mogę się mylić..