Złoty tydzień

Dzisiaj rozpoczął się złoty tydzień, czyli okres następujących po sobie świąt. Pierwszym świętem jest Dzień Shōwa upamiętniający 63 lata panowania cesarza Hirohito. Dzień zaczął się prysznicem, bo tylko zebrałem się do wyjścia i zaczęło kropić.
Yancy, jeden z gospodarzy domu gościnnego, zasugerował mi jazdę boczną drogą i tak też zrobiłem. Droga była pusta w przeciwieństwie do krajówki po drugiej stronie rzeki. Deszczyk z przerwami zamieniał się w mżawkę, aż po południu zamienił się w regularny opad, który do końca dnia tylko narastał.
Boczne drogi dużo bardziej mi się podobały, choć były kręte i wąskie. Na głównych było za dużo aut, które utrudniały omijanie kałuż. Wjechałem na górę, przejechałem przez tunel i potem długo pędziłem w dół, aż dotarłem do domu gościnnego. Byłem tak mokry, że nawet nie chciało mi się zatrzymywać na zdjęcia, choć zamglone widoki były całkiem ładne.
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Kōchi, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mawia

18:10 środa, 3 maja 2023
Pewnie są tańsze w budowie, skoro zbudowano ich tak wiele. W Japonii rzeki nie zawsze są spokojne. Brak barierek ułatwia przepływ wody, gdy rzeka ma wysoki poziom. Ten typ mostu nazywany jest chinkabashi :)
Yurek55 z nielogu
17:51 środa, 3 maja 2023
Most powinien mieć barierki, balustrady jakieś..., ale co ja tam wiem. :)
15:09 środa, 3 maja 2023
Trollking, zaskoczyło mnie, że tyle ich tam było. Myślałem, że to stworzenia morskie, a nie rzeczne :P
yurek55, jak najbardziej most. Tutaj zdjęcie na innej rzece z autem. Jeżdżą po tych mostach jak wariaci :P
19:20 niedziela, 30 kwietnia 2023
Zatapialny most, czy kładka?
23:32 sobota, 29 kwietnia 2023
Ochy i achy znów, ale i tak wygranym wpisu jest ten krabik :)