Sałaciana droga

Prognoza pogody zmieniła się i zamiast tygodnia deszczu będzie tydzień chmur. Dla mnie bomba, więc ruszyłem w dalszą drogę. Wyciągnąłem kawałek szkła z opony i zakleiłem dziurę, a potem zajrzałem do zamku, by go jeszcze raz zobaczyć przed opuszczeniem miasta.
Chciałem zobaczyć białe Alpy Japońskie, więc ruszyłem w kierunku Azumino. Tam wpadłem na szlak rowerowy biegnący wzdłuż kanałów nawadniających, będących dziedzictwem dawnej Japonii. Przejrzystość powietrza nie dawała najlepszych widoków, choć kawałek białych gór udało mi się dojrzeć. Nie pokonałem całego szlaku, bo wiał zimny wiatr. Zawróciłem i ruszyłem w kierunku mojego noclegu. Minąłem mnóstwo upraw rolnych i sadów, przejeżdżając po sałacianej drodze. Drugi raz byłem w tych okolicach. Odwiedziłem jeszcze ostatni sklep, za którym były już tylko domostwa rolników, i dotarłem do domu gościnnego. Nie wiem, jak ściągają tutaj turystów, ale może właśnie spokojem i bliskością natury. Zatrzymałem się kiedyś w podobnym miejscu przy plantacji herbaty.
Kategoria Japonia / Nagano, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktakj

15:54 czwartek, 30 marca 2023
Hehe, bardziej mi chodziło o pokazywanie, np. ruch jedzenia z miski, gdy jest się głodnym :P
23:09 środa, 29 marca 2023
Wiem, kiedyś się go uczyłem, ale nic nie pamiętam :)
Trzeba jednak pamiętać, że nie ma jednego migowego, ten polski różni się od japońskiego diametralnie.
18:32 środa, 29 marca 2023
Powątpiewam, język migowy nie jest trudny :P
23:58 wtorek, 28 marca 2023
Ze mną by tak było - jakby ktoś mnie nagle do Japonii wystrzelił, to z głodu zdechnę :)
17:34 wtorek, 28 marca 2023
Czyli jakiś polski akcent ;)
Ciekawe, jaka przyszłość czeka ten kraj. Niektóre zakątki wyglądają na zapomniane, a to przecież starzejące się społeczeństwo.
Z tymi piktogramami to też jest problem, bo jednak mogłoby ich być nieco więcej, bo inaczej obcy muszą się wysilać albo wciskać losowe przyciski na urządzeniach :P
23:32 poniedziałek, 27 marca 2023
Te mniejsze części górek wypisz wymaluj jak Rudawy Janowickie. Te wyższe... no już nie :)
Dobrze, że zamek i chaty trzymają resztkę starej Japonii na powierzchni.
No i szlaczki. Miło, że niedźwiedzia raczyli narysować, bo można by było nie wiedzieć, co nas goni :)