Szlak miejski R14

Jakoś nie miałem ochoty na jazdę. Wyskoczyłem kawałek na północny-wschód, a w drodze powrotnej wpadłem na oznaczenia szlaku R14. Spodobały mi się znaki kierunkowe na jego trasie. Zgubiłem go w okolicy Śródki, gdy próbował mnie prowadzić po chodniku. Próżno jednak szukać jakichkolwiek map. Nawet w internetowym śmietniku znalazłem jedynie schemat do pobrania w formie pliku PDF.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sicza

23:48 środa, 21 grudnia 2022
Coś czuję, że nadrobisz :)
18:29 środa, 21 grudnia 2022
Te powstały jako arterie komunikacyjne do przemieszczania się między dzielnicami. Aczkolwiek R14 to kiepski przykład, bo ma kilka bezmyślnie zaprojektowanych skrzyżowań :)
Zauważyłem go kilka dni wcześniej, więc musiałem tam wrócić, ale faktycznie, brakuje zdjęć detali :)
23:49 wtorek, 20 grudnia 2022
Nienawidzę oznaczonych szlaków rowerowych w Polsce. Bo wiem, że czeka mnie coś, czego nie mam zamiaru zobaczyć pod kołami. Więc olewam :)
Drogal jest fajnym pomysłem. Ładnie go ująłeś, ja mam tylko w detalu (Dębiec!) :)