Zakazany most

Zmokłem podczas zakupów, więc nie chciałem wychodzić. Nie chciało mi się jednak siedzieć w domu, więc ostatecznie wyszedłem, chociaż na chwilę. Pojechałem do Wielkopolskiego Parku Narodowego, gdzie chciałem przespacerować się po szlaku. Słońce niestety szybko zaszło, więc nie zrobiłem ładnych zdjęć.
Mając jeszcze trochę czasu przed zmrokiem, pojechałem do mostu nad Wartą. Ruch wahadłowy nadal obowiązywał. Do tego wrócił zakaz wjazdu rowerem, a obok zakaz ruchu pieszego. Na chodniku z kolei zakaz wstępu na teren budowy. Jakiś debil zaprojektował tę organizację ruchu. Dodatkowo stary most zdążyli rozebrać, więc teraz przedostanie się przez Wartę jest nielegalne.
Pojechałem prosto do domu. W Czapurach natknąłem się na remont drogi, reszta wycieczki bez atrakcji.

Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, terenowe, Wielkopolski Park Narodowy, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo

18:35 niedziela, 27 listopada 2022
To już teren Wielkopolskiego Parku Narodowego. Takich alejek jest tam kilka :)
17:54 niedziela, 27 listopada 2022
Ładna aleja w Wirach. Efektowna tęcza..
00:08 niedziela, 27 listopada 2022
A tak, kojarzę. Raz jechałem, na mtb. Od tego czasu olewam :)
23:35 sobota, 26 listopada 2022
Tu się nienawidzi każdego, kto jest inny :)
Przypomina mi się most z Biedruska do Promnic, za którym też jest taka beznadziejna śmieszka, na którą nie dało się wjechać. Po kilku latach obniżyli krawężnik do kilku centymetrów, aby dało się na niego chociaż wskoczyć :P
01:16 sobota, 26 listopada 2022
Szkoda gadać... Skanska powinna smażyć się w polskim piekle za to, że zgodziła się zająć tą abstrakcją, którą wymyśliło województwo, a nie na przykład powiat. Czyli, mówiąc wprost - państwo polskie, które aktualnie nienawidzi rowerzystów :/
Dla niewtajemniczonych - tak wygląda aktualnie most zbudowany w 2022 (a nie w 1992!) roku, sfinansowany z naszych (budżet) pieniędzy:
O tym, że przez rok wisiał tam zakaz przejazdu rowerem, gdzie dwie legalne opcje znajdowały się kilkanaście kilometrów na północ i południe, chciałem zapomnieć. Dzięki za przypomnienie.
Korzystałem z tych śmieszek na moście jeden raz. Nigdy więcej, mam rower szosowy, nie kostkowy :)