Zabawa w piasku

Zapowiadał się kolejny upalny dzień. Poranek spędziliśmy w towarzystwie niezwykle gościnnej gospodyni kempingu. Gdyby nie siła perswazji, najpewniej jechalibyśmy objuczeni dużą ilością jedzenia.
Odwiedziliśmy Książ Wielkopolski. Dalej, chcąc ominąć główne drogi, wpadliśmy na szutry, które jednak zaczęły zamieniać się w horror. Im dalej jechaliśmy, tym bardziej grząsko stawało się. Nie mieliśmy dużych możliwości ominięcia tego. Rowery nierzadko trzeba było pchać. Po dotarciu do cywilizacji zrezygnowaliśmy z dalszej zabawy w piasku i wróciliśmy na główne drogi, zahaczając o Sosnowiec. Przynajmniej pojawiły się chmury, które choć częściowo ograniczyły gorąc.
W Śremie przejechaliśmy po promenadzie nadwarciańskiej, a dalej bocznymi drogami po Nadwarciańskim Szlaku Rowerowym do lasów. Znów pojawiły się szutry, które na ostatnim odcinku wskrzesiły koszmar sprzed południa. Ktokolwiek rozwalił te drogi, powinien smażyć się w kotle wypełnionym gorącym piachem.
Piaskowa impreza nie zakończyła się na dobre, bo pod Mosiną zaliczyliśmy jeszcze odcinek terenu z piaszczystym finałem. Całe szczęście było to koniec tych absurdów. Głodni dojechaliśmy do Puszczykowa, zatrzymując się w niesamowitej restauracji o nazwie Lokomotywa. Wypełniona po brzegi elementami kolejnictwa, powinna zawrócić w głowie niejednemu fanowi pociągów.
Na koniec, w Luboniu, trafiliśmy na Szlak Architektury Przemysłowej, a przynajmniej jego kawałek. Z pewnością warto tam wrócić, żeby poszwendać się nieco więcej po dawnej zabudowie industrialnej.
Kategoria mikrowyprawa, kraje / Polska, pod namiotem, Polska / wielkopolskie, terenowe, z sakwami, ze znajomymi, Wielkopolski Park Narodowy, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esciu

21:50 wtorek, 18 stycznia 2022
Zapraszamy w te strony ;)
03:16 wtorek, 18 stycznia 2022
Ta restauracja to na pewno będzie mój obowiązkowy punkt, jeśli kiedyś odwiedzę Poznań i okolice :)
21:53 niedziela, 8 sierpnia 2021
Jest parę bocznych dróg, którymi można ominąć kilka śremskich absurdów, ale niestety to miasto ucierpiało na nieudolnych próbach wydzielenia ruchu rowerowego.
Owszem, miałem tę restaurację w głowie podczas każdej wycieczki przez Puszczykowo i w końcu udało się ją odwiedzić. Dzięki za polecenie ;)
21:07 niedziela, 8 sierpnia 2021
Śrem... O matko, koszmar rowerzysty. Najczęściej dojeżdżam do jego granicy i omijam, bo nie mam zdrowia na te absurdy.

Zaraz, zaraz, czy ja Ci kiedyś Lokomotywy nie reklamowałem? :)